kreativní spolupráce: Marta Kovářová
rok: 2018
Soutěžní návrh na jednotný vizuální styl festivalu Jiráskův Hronov.
Jiráskův Hronov je největší festival amatérského divadla s obrovskou tradicí. (Od roku 1931!)
Na základě rešerší a průzkumů (i rozhovorů s účastníky) jsem definoval principy značky, na kterých jsem postavil logo a celý vizuál:
- obrovská tradice
- mix oficiálního a amatérského (mumraj, velký rozptyl)
- atmosféra letní noci (dramata, lásky, romance)
- touha učit se
- odkaz Aloise Jiráska
Chtěl jsem především vytvořit něco pro festival charakteristického, něco hravého, co by zároveň mělo potenciál použití do dalších let.
Představoval jsem si „ducha“ Aloise Jiráska, kterak se vznáší nad festivalem a stále jej ze své podstaty živí a znovu obnovuje. Představoval jsem si také Jiráska, jak by asi žil, být dnešním mladým člověkem...
Chvílemi se mi zdálo, že se skoro stávám Jiráskem.
Nakonec byl vybrán jiný návrh. Ale užil jsem si to :)
Prezentace
Kompletní prezentace soutěžního návrhu: prezentace-jiraskuv-hronov-a4.pdf.