Ve své práci propojuju zkušenosti z grafického designu, facilitační dovednosti i permakulturní principy.
Mým cílem je podpora kreativity lidí, podpora týmové spolupráce a podpora projektů, ve kterých vidím smysl.
Nejdřív se ptám „CO a PROČ“ → potom hledám řešení „JAK“
Uplatňuji strategický přístup, protože ten jediný má dlouhodobý smysl. Na prvním místě je obsah (tedy co chceme říct). A také smysl a hodnoty (tedy proč to děláme). Až potom můžeme přemýšlet, jak tento obsah budeme komunikovat.
Je lepší věnovat trochu času vzájemné diskuzi a vyjasnění všech potřeb, než se rovnou pouštět do díla. Nejčastěji jsou tu tito lidé: klient (který může mít nejrůznější očekávání), zákazník či uživatel, který bude výsledný produkt používat, a nakonec i designér. Do hry mohou vstupovat také další spolupracovníci.
Mým cílem je, aby všichni byli spokojení a dostatečně motivovaní pro stejnou věc. Aby každý věděl, co děláme a proč. Jedině tak to všem k něčemu bude.
Vycházet z tradice pro mě znamená orientovat se na základní lidské potřeby. A také inspirovat se tím, jak funguje příroda. To nikdy nezestárne. Technologie jsou pouze nástroj, který nám pomáhá věci realizovat.
Vizuální nástroje mají obrovskou sílu vyjádřit to, co pomocí slov jde jen velmi těžko. Používám kreativní metody, které pomáhají zobrazit právě tu esenci, podstatu, kterou každý člověk/firma/organizace už v sobě má.
Vnáším do práce systém. To pomáhá jak nastavit interní procesy, tak i zlepšit čitelnost informací.